Forum

Een vereniging als UVV valt of staat met de leden. De leden zijn de club, ze betalen, zijn betrokken, bepalen de cultuur en moeten het warme clubgevoel hebben bij de vereniging. Wanneer dat stopt, zullen leden voor andere verenigingen kiezen. Dat hebben we vorig jaar gezien en we zien dat ook dit jaar weer een groot verloop te verwachten is.

Door leden weer centraal te zetten denken we dat de club de situatie zou kunnen keren. Het blijkt echter niet eenvoudig om een cultuuromslag binnen UVV te organiseren. Vandaar deze website en de vraag om jullie input in het forum.

Graag met respect voor ieders mening en zonder te schelden of te beledigen. Negatieve of beledigende opmerkingen verwijderen wij van dit forum.

• Klik op een vraag in het forum
  • Dan zie je rechts een rode balk met: voeg een onderwerp toe. Klik hierop
  • Dan zie je een scherm voor inschrijving & account aanmaken
  • En ontvang je een bevestiging in je mailbox
  • Even bevestigen en inloggen
  • Daarna kan je reageren op het forum
  • Leuk dat je mee wilt bouwen aan UVV!
Notifications
Clear all

Verdubbeling vrijwilligersbijdrage  

RSS
OuderUVV
(@ouderuvv)
Active Member

Tja dat scheelt zo 50/60 duizend euro. Maar er zal wel eind van dit jaar een mailtje komen dat de vrijwilligersbijdrage met 50 euro omhoog gaat. Is afgelopen jaar ook gebeurd. Gewoon belasting heffen op je eigen leden.

ReageerCitaat
Geplaatst : 04/06/2020 7:59 pm
UVVmoetanders
(@uvvmoetanders)
Eminent Member

Volgens mij is de 'vrijwilligersbijdrage' illegaal. UVV heeft een mandaat voor het automatisch afschrijven van de contributie. Daar zit ook de mogelijkheid in om deze binnen het redelijke te verhogen zonder dat er een nieuw mandaat voor is. In dat mandaat zit niet het recht voor het afschrijven van de vrijwilligersbijdrage. Die kunnen leden alleen vrijwillig overmaken. De club stelt vervolgens dat wanneer de vrijwilligersbijdrage niet voldaan wordt, het lid niet meer welkom is bij de club. Volgens mij mag dit ook niet, er moet een serieuze reden zijn waarom een club een betalend lid kan weigeren en het niet betalen van een extra kostenpost waar nooit toestemming over is geweest kan geen motivatie zijn om een lid te weren. Dat gaat nog verder bij Jeugdleden. Aangezien de club de ouders niet ziet als leden en de kinderen geen stemrecht hebben. De club kan ouders dus niets opleggen en kinderen mogen ze ook niet verplichten om te werken.

ReageerCitaat
Geplaatst : 04/06/2020 10:25 pm
What_s_in_a_name
(@what_s_in_a_name)
Active Member

Ik hoop voor UVV maar dat ze flink wat geld binnenkrijgen voor die samenwerking met de utrechtse vrouwenvoetbal academie (ik heb zelf maar even opgezocht waar UVVA voor staat, want degene die dat bericht op de website van UVV heeft geplaatst, vond het blijkbaar niet nodig om dat toe te lichten. En ik hoop maar voor ze dat die nieuwe talentvolle groep van de zaterdag 1, waarvoor een geweldig plan is neergelegd, waarin alles top geregeld is, niet teveel geld gaat kosten.

ReageerCitaat
Geplaatst : 09/06/2020 8:13 am
UVVmoetanders
(@uvvmoetanders)
Eminent Member

@what_s_in_a_name

Ik denk dat het optimistisch is om te denken dat UVVA een relevante bijdrage gaat doen. Overigens wel verwarrend die naam, het lijkt wel erg veel op UVV en als ze ook sporten op het UVV complex dan verwacht je dat het een onderdeel van UVV is.

ReageerCitaat
Geplaatst : 09/06/2020 8:22 am
OuderUVV
(@ouderuvv)
Active Member

er zijn nu de afgelopen week alweer 7 of 8 jongens vertrokken bij het eerste. En omdat er onder het eerste geen elftal zit van nivo volgens de technische man uit het bestuur zullen er nu snel weer jongens van buiten UVV gehaald moeten worden. Ben benieuwd hoeveel dat kost en of dat ├╝berhaupt gaat lukken. De jongens die weg zijn zijn bijna allemaal stuk voor stuk jongens die 5 10 en zelfs 15 seizoenen bij UVV hebben gespeeld. Dat plaatst het artikel dat UVV klaar is voor de toekomst en dat het beleid gericht is op eigen jeugd in een ander perspectief. Ik ben benieuwd of er een ALV uitgeschreven gaat worden waarin we kunnen lezen hoe het met de Financieen en het beleid gesteld is binnenkort. Zal wel niet gebeuren want de spreekpop van het bestuur schijnt weg ook vertrokken te zijn. En de voorzitter durft niet.

ReageerCitaat
Geplaatst : 13/06/2020 8:30 am
Trainer vond het leuk
UVVmoetanders
(@uvvmoetanders)
Eminent Member

Al kreeg ik er grof geld voor dan zou ik nog niet in de stront-emmer willen zwemmen die het bestuur zelf veroorzaakt heeft.

Wat zou het moment zijn dat ze zelf de gang van zaken ook teleurstellend gaan vinden.

ReageerCitaat
Geplaatst : 22/06/2020 8:55 am

UVV, een club van deze tijd!

Blijf of de hoogte via 

onze socials of mail!